2014/05/17

Összevissza hét

Olyan volt ez a hét,mint egy mókuskerék és kőrhinta keveréke...de túléltem!!!! :))
Ma éjszaka dolgozok,lagzit csinálunk,addig leszek amíg tart...előtte azért gyorsan alszok egyet :)
Szerdán sikeresen lefejeltem egy polcot,fejem is beleremegett,a polc is nagyot szólt -vagy fordítva:))...kiderült kemény fejű vagyok,még csak be sem zöldültlilultkékült..egy kis dudor,és semmi más,szerencsére!Le volt kissé kerekítve-vagy az évek során elkopott,és élfóliázva,így nem is hasította fel kemény kobakom,de azért fáj rendesen :(
Ma egyedül voltam itthon délelőtt-míly meglepő :)) mióta kölkök egyetemre járnak emberem minden nap túlárázik,és szombatonként is dolgozik :( :(
Kísérletezgettem kajákkal,és igazán finomságosság lett a végeredmény :)
rebarbara,zabkorpás palacsinta,füstölt sajtos csirkemell
fotók:

Ő pedig a kis szomszédunk,egyáltalán nem fél:
eper!!!!:
Páááá!! megyek aludni,hosszú éjszaka áll előttem... :/

5 megjegyzés:

  1. Jaj már hiányoztál...de akkor olvasom volt minden! Gyógyuljon a fejed és a polc is! ;)))
    Na igen, azt hinné az ember kevesebbet kell majd dolgozni...de neeeeeeeeeem...csak egy baj, nem fiatalodunk..nem mondom persze hogy öregek vagyunk, hisz hol vagyunk még ahhoz, de csak nem úgy megy már, főleg ha van ilyen betegség meg olyan...de nem lehet lazítani, mert kell a pénz...ez van... :( Mondjuk kevesebbet nem dolgozik az ember, mégis nehezebben jön ki...ezt azért nem értem, ha ennyire jól teljesít Magyarország..de ez már politika...nem mintha nem az lenne már lassan minden:(
    Ügyes vagy, jókat sütsz és főzöl, és hála meglátod a szépet, mint ezt a fecskét is...maradj ilyen anyám! Ma meg akkor jó melót, és előtte kívánom tudj aludni egy kicsit! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk ember tud túlórázni,több pénzért dolgozni,de ez persze azt jelenti,hetente négy napot 12órázik,+minden szombat...és mivel hivatalos,így az adóbevallásban,keresetigazolásban is megjelenik,így elesünk minden egyéb támogatástól,mondván jó az egy főre jutó jövedelem...de az senkit sem érdekel,hogy ez nem fix jövedelem,és nem heti negyven óra,hanem több..ááááá :(
      Aludni nem tudtam,a meló jó volt,majd most lassan indulok aludni,hogy bírjam a jövő hetet is :)

      Törlés
  2. Ó, hát olyan útban volt az a polc!?.. remélem, hogy már nem fáj annyira a fejed!

    Tetszik ez a rebarbarás csirkemelles étel! .. Már ideje len ne nekem is kezdeni valamit a kertünkben növögető rebarbarával....

    Az eper is érik már nálatok?... Itt is lesz, de még zöld...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Polc is megvan,homlokom is :)
      ez nem saját eper,csak beraktam a növények közé :))

      Törlés
  3. Én viszont ma 1 szem saját epert szedtem a kertünkben! ... Ez az első érett az idén!!! :-)

    VálaszTörlés