2014/06/19

nincs cím...

Fárasztó hét,sok feladat,odafigyelés...azt hittem holnap letudom,de nem....nekem kell jövő héten is csinálni :((.Nem vagyok boldog,no...
Úgy döntöttem megint nekifutok az edzőteremnek-nem fejjel!! :)) Itthon kissé döcögősen megy,könnyebben mondom azt,hogy áááá,most nincs kedvem :(
A héten lelkem karbantartása végett vettem kozmetikumokat,és pedikűröztem,manikűröztem,meg ilyesmik :)) piszok sokba kerülnek ezek a kenceficék
Voltak napok,mikor elszaladt velem a ló,és zabáltam :(( mindent összevissza :( Na de erőt vettem magamon,és ellenállok,egy nagy kávé-esetleg kettő-+ egy nagy adag turmix.Ebéd után már csak ennyit engedélyezek magamnak.Persze az ebédet is kontrollálnom kell...néha annyira,de annyira elegem van az egészből :(
Mai turmix: meggy,ribizli,tej.
 30dkg gyümölcs,annyi tej,hogy ellepje,botmixerrel összezutyakolom,és egy kanál mézet adok hozzá...ez el is hagyható.
Finom,szeretem,csupán az a bibi,hogy sosem lakok jól :(
volt még 2db. raffaello golyóm,azt leküldtem utána,de ez titok!nem reklámozzuk!

24 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem. Egy héten belül éhen halnék.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vannak nekem is éhenhalós megnyilvánulásaim :(
      de nem csak ennyit ettem,csupán ebéd után már nem lehet mást!! sajnos hajlamos vagyok farosodni,vigyáznom kell :(

      Törlés
  2. Tyű, de guszta ez a turmix, megdobatnál egyel...:)

    VálaszTörlés
  3. A turmixod istenien néz ki...amit meg úgy eszel meg, hogy nem látja senki, annak nincs kalóriaértéke :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) akkor ezentúl zugevő leszek :D :) De jó is lenne!!!! :))

      Törlés
  4. Nahát elsőnek nekem is a turmix tetszett meg, a színe miatt! Nekem ez csak folyadéknak jó, mellé rendes ennivaló is kell! :)
    Kitartás a melóban, nemsoká vakáció! :) Mikor is?
    A kényeztetések meg kellenek, de ezek drágák...de mi olcsó már? :( Na azt a 2 golyó tuti diétás! :P

    Puszi! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma vettem megint meggyet,és epret is kaptam,úgyhogy fodrászat után meggyes-epres turmixot fogok inni!! :)
      Vakáció nekem júli közepétől lesz,illetve már július elejétől lazább a meló :)
      Raffaello golyók elfogytak :( nincs csábítás :))

      Törlés
    2. Én a meggyet nem szeretem annyira, mint a cseresznyét..de az epret igen! :)
      Na akkor már anyám tényleg kitartás, már egy jó hosszú hét és július eleje...aztán meg valahogy kiszurkoljuk anyám a közepét! Segítek majd :)))
      Akkor venni kell valamit ami csábít, hisz az jó dolog! :) Mármint bűnbe esni néha! :D ;)

      Törlés
  5. Mi meg most ittunk éppen cseresznyés-meggyes turmixot.. Piros ribizlit is szedtem, azt tejszínnel eszegették a fiúk... :-)

    VálaszTörlés
  6. Jó ez a sok gyümölcsös időszak, ilyenkor lehet jobban fogyni. Kitartást, már lassan Julius eleje és lazább meló jön!:-)
    További szép napot, és jó hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Azonnal vége a hónapnak! :) Kitartás anyám! :)

    VálaszTörlés
  8. De guszta... :) A diétádhoz kitartást, én sose bírtam az ilyeneket, le a kalappal. :) Az edzőterem is jó ötlet, én is szervezett keretek között erobikozok, mert itthon nem vinne rá a lélek... :P Hajrá, sporttársnő! :D

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Hát ez nagyon egészséges ital lehet, és a színe is gyönyörű.

    VálaszTörlés