2014/10/31

Tipikus...

tekerem a biciklit mint egy őrült,és közben főzőműsort nézek....

15 megjegyzés:

  1. Anyám...így kell ezt csinálni! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is mindig főzős műsorokat nézek, ez valahogy annyira tipikus tényleg :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is mindig ott kötök ki,nézem,sóvárgok,...és tekerek :))

      Törlés
  3. Jaj de jót nevettem, ahogy végigolvastalak Benneteket! ... Természetesen én is nézem, és mindig megfogadom, hogy "holnap már kevesebbet eszek...".. aztán bírom is 1-2 napig...... aztán... :-)

    VálaszTörlés
  4. Paprikát néztél? :))))
    Van ott is lájktos és durva..
    Tekerj helyettem is, addig én összedobok valami kajcsit.. :P

    VálaszTörlés
  5. Még mindig tekersz anyám? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tegnap tekertem,és kitörtem,ma alig tudtam lábra állni :(

      Törlés
  6. Szerintem már a szobabringával is elértél volna ennyi idő alatt hozzánk... :)

    VálaszTörlés