2014/11/22

Szanaszét

szerda óta pörgök,mint a búgócsiga :( totál kivagyok :(
Kedden volt a 25. házassági évfordulónk!!!!! tortát sütöttem, szombaton(előző)elmentünk vacsorázni
Tegnap délelőtt meló,aztán délután/este zenésevősivóstáncos buli....ettemittamtáncoltam :) .Zsófi is befutott az este,így a mai napom sütéssel,főzéssel telt-fotóztam,majd teszek fel- miután hazajöttem a melóból,ugyanis reggel be kellett menni rendet rakni.... :(
Holnap BP-re megyünk,nem volt erőm ellenkezni,hagyom magam :) most meg indulás bevásárolni,tankolni de már ez ellen sem ágálok lemerült az akksim
*
 Ilyen üvegbe tettem a kekszeket,csak az öblösebb,totyakosabb,űrtartalma viszont pont ekkora 
 Tészta is készült a húsleveshez,mert volt egy fölös tojásfehérjém,tettem hozzá még egy egész tojást,annyi liszt amennyit felvesz,és már készülhet is.
 A citromos-gyömbéres keksz nyers állapotában-innen maradt az egy tojásfehérje-
 Hirtelen ötlettől vezérelve készült ez a torta,nem is lett olyan szép mint amit a múlt hétvégén sütöttem,de az íze finom :)
 a tölteléke túrós-mascarponés krém+ banán a tetejére.
Kissé zagyva,keszekusza bejegyzés,de ilyen vagyok perpill...

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok a házassági évfordulótokhoz! :)
    A többihez meg annyit, hogy néha jobb, ha hagyjuk magunkat sodortatni az árral, egész jó dolgok is kisülhetnek belőle. :*

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúúú...először is, éreztem valami van de, az én agyam nem a régi mostanában :( Kívánok Nektek jó egészséget és még sok-sok együtt eltöltött szép és boldog éveket! :)
    Anyám azért pörögnek az tuti az események, és mellette meg olyan ügyesen megcsinálsz mindent...:) Biztosan minden nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  3. Még sok-sok boldog évet kívánok Nektek együtt!:-)
    Mennyi finomságot készítettél!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gyerekeknek csomagoltam,nagyobbik karácsonyig nem jön,kis hazait vittünk neki :)

      Törlés
  4. Sok boldogságot a következő 25-höz. Tegnap én is Bp-en voltam, mi is évfordulóztunk, igaz nem 25 "csak" 7, de az már gombócból is sok :):)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is van ez a fajta üvegem, már vagy két éve. Mostanában "vándorüvegnek " becézzük, mert vándorol egyik helyről a másikra. Hol ezzel, hol azzal töltjük, és oda vissza jár.
    Találtam a múltkor én is egy érdekeset, ennek van kis füle is a tetején, így is lehet vinni, igaz én nem ilyent akartam, hanem üveg tetővel ellátottat, ami csak bele csúszik az üveg nyakába és nincs rajta menet, de olyant még nem találtam.
    Nagyon jó ez a pecsét szerű kiszúró, és szép a torta is ,ne légy már ennyire szerény, aki úgy pörög mint a búgócsiga, az aztán tényleg ügyes....én már csak tudom, nem rég vettem egyet az unokának, és eszméletlen gyors!!!
    Gratula a 25 évhez...a sok türelemhez, és a sok megpróbáltatáshoz, amit végig csináltatok ketten....mert ne mondja nekem senki, hogy 25 év tiszta tejfel volt, cukorral meghintve. Mindig van valami, valami akadály, és aki át tudja ugrani ennyi éven át, hát az megérdemli a dicséretet...a párjával együtt.

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretettel gratulálok ehhez a szép évfordulóhoz! Bizony sok időt eltöltöttetek, és emlékezzetek csak a szépre!... :-)

    Finomságokat készítettél igazán! Nekem is tetszik az a kiszúró, még eddig nem láttam... igaz mostanában nem is nézelődtem még ilyenek után... de a jövő héten már szeretnék egy bevásárlást én is... :-)

    VálaszTörlés
  7. Akkor holnap jó pihenést otthon :D

    VálaszTörlés