2014/12/31

BÚÉK!

Most topon vagyok,és nem feledem el!!! :)
Boldog új évet kívánok minden erre járónak! :)

Évösszegzés? nem szoktam,ami volt elmúlt.Fogadalmak az új évre? azt sem szoktam,úgysem tartanám be,utálom a kötelező dolgokat.Vannak bizonyos elvárásaim saját irányomba,és azt kell átugranom,ha ez sikerül,akkor már jól vagyok :)
*
Nem vagyok babonás,mégis ragaszkodom bizonyos babonákhoz/szokásokhoz..pl: csülkös bablevest főztem,mert ezt minden szilveszterkor kell! és lencsesalátát is készítettem,mert az is kötelező!!! :)  kocsonya,töltött káposzta a teraszon hűsöl/vacog.. :)) malac a sütésre vár-tehát mindent megtettem,hogy jövőre a gazdagság rámtaláljon :))
sikerült olyan szinten bepizzáznom,hogy csak itt ülök,és szuszogok :(  

13 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog új évet jó kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok jót kívánok a következő évre! ♥

    VálaszTörlés
  3. Anyám...ne pizzát egyél, a kocsonyát edd! :D Meg a csülkös bablevest, meg a többit! :)
    Nálam is nagyjából így van...nem fogadok, nem tudom betartani, az meg csak lelkifurdalást okozna, és nem hiányzik...Babona...nem vagyok, de azért... :D
    Egészségben és örömökben na meg pénzben is gazdag évet kívánok Nektek! De a lényeg az egészség a többi majd kialakul! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kocsonyát nem szeretem,csak elkészítem :) a többi megvolt,kivéve a káposztát :)) csak eszek-iszok :(
      Boldog új évet! ♥

      Törlés
  4. Köszi, Neked is nagyon boldog új esztendőt kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  5. Itt is lencse lesz ma, csülökkel :):):) Boldog Új Évet az egész családnak :):)

    VálaszTörlés
  6. Hát adja az Isten hogy az új évben minden gazdagság rád találjon...és ezen kívül hozzon még neked sok boldogságot , egészséget, vidámságot családod körében.

    VálaszTörlés
  7. Engem a korhelyleves hozott lázba, meg is vettem hozzá a motyót még szilveszterkor a hülye teszkóba.. :))) Meg kéne főzni, a neten a fotója nagyon állat volt és mi nem szeressük a lencsét, legalább is a jómúltkor a tyúkok is kiköpdösték.. :))) (asszem elbaltáztam)

    VálaszTörlés
  8. Nálunk ma kis "laza" krumplis pogácsa volt...de jól laktunk vele :D

    VálaszTörlés