2014/04/08

Csoki

Szülinapomra sok-sok csokit kaptam.Múlt héten ettem is rendesen,de aztán észbe kaptam,és leálltam vele.(Százszorszépet kivégeztem,mind a pocakban van:).Konyakosmeggy nagy dobozzal ott vigyorog az asztalon,emberemet etetem vele.Ő is háborog,hogy el fog hízni de azért gyűri befele -megvígasztaltam,hogy nagydarab asszony mellé nagydarab ember dukál :D. Szerinte nem egy tükörbe nézünk :)) pedig de :D és van még bonbonettis zselés szaloncukor is egy csomaggal,karácsonykor valahogy nem ettük az édességet :))) nálam ez egyébként időszakos,vannak időszakok mikor megveszek a csokiért/sütiért,máskor hónapokig alig eszem.A túl édeset nem is szeretem :)
Egyébként éhes vagyok...én állandóan éhes vagyok :(  de este öt esetleg hat :)) után már nem eszek!!!! :)

10 megjegyzés:

  1. Én is így vagyok vele...van amikor kell , van amikor meg nem, de azért havonta mindig kell, hónapokig én nem bírom ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Ja és a bonbont nem volt nehéz kivégezni...én is így vagyok vele, ha felbontom, akkor annyi is, hisz alig van benne...de szerintem isteni finom falatkák...azt élvezettel kell enni...szépen, lassan,...nyugiban... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,úgy ettem,teljes átélssel :)) kb négy,vagy öt napig húztam :))

      Törlés
    2. Na én csak kettőig bírom...felső sor és alsó sor...egy-egy nap :)

      Törlés
  3. Puszillak! Nálunk ma suli szünet van! :) Van is öröm Ákos részéről! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk volt suli :( Zsófi kedden este,vagy szerdán délelőtt jön-ELTE-n van tavaszi szünet- Gyurinak még pénteken is lesz suli,BME-n nincs tavaszi szünet :(

      Törlés
    2. Nahát...de a léyneg azért Zsófi hamar otthon lesz, meg tovább! :)

      Törlés
  4. Nyugis hétvégét kívánok! ♥

    VálaszTörlés
  5. Köszi! lesz egy találkozóm délelőtt,aztán főzök valamit,és utána nyugi :)
    Nektek is szép,nyugis napot!! :)

    VálaszTörlés
  6. Én sem eszem már este 6 után, esetleg joghurtot ha nem birom az éhséget.

    VálaszTörlés