2014/04/04

Beteges...

Vacakul vagyok,fáj a hátam.Nem akarok nyavalyogni,próbálom elviselni...még elviselhető :) lesz ez még így se :(  Gondolkoztam,hogy milyen munka is lenne testhezálló,ahol háton fekve lehet dolgozni....basszus,öreg vagyok én már ehez :( na és mivel alsótályi fájdalmaim is vannak,így kurvának sem állhatok,ott sem tudok teljes körű szolgáltatást nyújtani :P
Komolyra fordítva a szót,kicsit megilyedtem.Szeretem a súlyzós edzést,de nem terhelhetem a gerincemet.Viszont a melóhelyemen sem húzom ki magam a munka alól,cipelem a hatvanliteres lábasokat,emelek,pakolok,cipekedek.Nem lehet minden pillanatban azt mérlegelni,hogy nekem ezt nem lehet...csak bízni tudok,hogy nem rokkanok le.
Igaz a struccpolitika,amíg nem tudtam,hogy mi a bajom,csak sejtettem,nem is törődtem vele.Mióta diagnosztizálták,azóta sokkal jobban érzem a fájdalmat...szóval amiről nem tudok,az nincs is....soha többet nem megyek orvoshoz!!!!! :P :)


9 megjegyzés:

  1. Az nem megoldás, a struccpolitika, mert aztán meg amikor kiderül a baj, lehet késő, na azaz igazi baj amikor már ne lehet segíteni! :( Vigyázz magadra amennyire csak lehet anyám! :)

    VálaszTörlés
  2. próbálok vigyázni,de nem könnyű :(

    VálaszTörlés
  3. Mikor én a strok után gyógytornára jártam, a letapadt hátizmok miatt, a gyógytornász azt mondta ilyenkor évszak váltáskor felerősödnek a fájdalmak sajnos.
    Reméljük a legjobbakat, hogy nem romlik a helyzet. Nem ajánlottak vmi gyógytornát neked?Az emelések , cipekedések bizony rontanak a helyzeten. Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. mikor kérdeztem,hogy lehet-e ezen az állapoton javítani,azt mondta,hogy sajnos nem :( nem csak kitüremkedések vannak,hanem ki is szakadt az a valami....fájdalomcsillapító,izomlazító-ezt javasolta :(

    VálaszTörlés
  5. Hogy vagy? Hétfő van, talán egy kicsit jobban ma? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltam edzeni,aztán meló.most meg fáj a hátam,de mindjárt fürdök,aztán alszok-holnap meg csak pihenek meló előtt :)
      Egyébként jó nap volt-még akkor is,ha három emberes létszámhiánnyal dolgoztunk-szeretem a hétfőket :))

      Törlés
    2. Anyám, akkor pihenj ma, ne edz...a melóhelyen elég a terhelés a hátadnak meg a nyakadnak...csak fokozatosan az új edzéssel! ;)
      Betegek a többiek a melóban? :( Na de így van hétfő volt és szereted és kész! :) Ja és akkor délutános vagy...:(

      Törlés